Mallis- Stolt Tvåbarnsmor

Alla inlägg den 19 december 2010

Av malin sjöström - 19 december 2010 22:13

I dag fick jag hjälp av Simon i stallet. Vi blev även bjudna på adventsfika av en hästägare med familj. Jätte mysigt. Simon hade dock inte någon lust att sitta still. Så det blev en snabbfika. Hovslagaren var även där och fixade till Linus hovar så nu klarar han sig några veckor igen.


Det har kommit otroligt mycket snö även i dag och det fortsätter. Varit ute på en kvällspromiss med vovvarna. Pulsa pulsa pulsa. Det var lite jobbigt för utzi stackarn. Endas byvägen såg hyfsat plogad ut.


Känner mig väldigt less, arg och besviken på mig själv i dag. Glömmer saker som jag måste fixa. Hinner och orkar inte med. Grubblar mycket och länge.


Är glad att jag har djuren som släpar ut mig i alla väder. Bra att lufta hjärnan när den är överhettad av oro och funderingar.


Hoppas det blir en bra natt. Med mycket sömn och mysiga drömmar. Behöver fylla på med positiva tankar.   

Ovido - Quiz & Flashcards